Resedagbok under frånvaron

För er som missat att jag resedagbokat lite (istället för att skriva här) under min vistelse i ljuva Thailand. Tillsvidare får ni hålla tillgodo med lite Bilder från Thailandsresan 
Återkommer med lite inlägg när jag landat mentalt också. För tillfället borde jag nästan få sparken från jobbet med min bottenmotivation och konstanta dagdrömmande.

Ps. Jag är så glad för min lillesyrra har en liten bebbe i magen igen, jag ska bli tvåfaldig moster och känner mig som en vinnare!!

Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

Lillesyrran är också glad, men väldigt, v ä l d i g t trött...
Fast precis nu blev jag ändå lite piggare när en knodd kom och sa "BADA"! Fredrik och han ska nämnligen bada nu. Ha! Då bockar vi av ord nummer 5 på "skakunna8ord"-listan.

2007-04-12 @ 17:35:02
Postat av: Anna

Grattis till både blivande mamman och morster!!!
Kramar

2007-04-22 @ 13:35:51
Postat av: Jörgen

Varit i Toronto, New York eller Las Vegas?
Nu recenseras alla dessa på TheGuide :-)

Postat av: erika

men var är du människa? nu har du väl ändå återhämtat dej?

2007-04-26 @ 18:36:11
URL: http://erikasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback