När ger man upp? Jag har försökt gå in des...

img_3029 (MMS)

När ger man upp? Jag har försökt gå in dessa skor i två veckor nu, och de håller på att ruinera mig. Kostnaden för skavsårsplåster övergår snart den för skorna. Och jag har haft en generande skitit-på-sig-gång under alla dessa 14 dagar. Jag börjar oroa mig att min gångstil kommer att förändras permanent, även när den enorma smärtan avtagit. Det har blivit en maktkamp mellan mig och stövlarna som kör fulspel och liksom gnager av mina skyddande plåster. Men hur länge kan man hålla på så här?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åsa - skit i dom där skavssårsplåstren - jag blev ruinerad på dom!!

Köp skavssårsspray istället, finns olika sorter..

Man sprayar på o det blir en gummiaktig extra hud på stället - super!

2011-03-03 @ 12:00:41
Postat av: Åsa

Mäh, hur får man bort det sen då?

2011-03-03 @ 14:30:57
Postat av: Mamma

För att töja ut skor/stövlar går man i dem med blöta strumpor. Viola!!! finfina skor efteråt

2011-03-03 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback