Beviset! Ni verkar inte riktigt köpa att m...

img_3035 (MMS)

Beviset! Ni verkar inte riktigt köpa att mannen på bilden där nedan är min pojkvän utan hävdar bestämt att det är min bror. Vill inte peka ut nån speciell anklagare (Erika!). Men här kommer ett prima bevis på att han finns på riktigt. Detta är nämligen min killes vitlökspress som ligger hemma hos mig (för det visar sig att jag lagar märkligt mycket mat med vitlök i för att vara en vitlökspresslös människa). Ha! Vad säger ni nu då?!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Tror du att vi är hur lättlurade som helst..., eller? ;-)

2011-03-04 @ 21:13:48
Postat av: erika

det där är väl inget bevis. hur kan vi ens veta att det är en vitlökspress? och att den inte tillhör din lillebror?

2011-03-04 @ 22:54:47
Postat av: Anna

erika: Haha! Precis!

Du får nog ange personnummer för att vi ska tro på dig...

2011-03-05 @ 17:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback