Bevis numero två!



Okej hörni, håll i er. För här kommer bevis nummer 2 på att killen finns. Varför annars skulle jag sitta med fjortiskänslor och lyssna på den här låten på repeat till och från jobbet varje dag??

...okej, jag kan hålla med om att det är lite konstigt med tanke på att texten handlar om att vi är obetydlig skit i luften..typ..men ändå.

Första gången jag såg videon nu förresten. Mycket spännande kombo av personer måste jag säga. En medeltidspräst, en highschool promking, en 70tals diskodans-snubbe och en slags jesus med steloperarad käke (han med fiolen verkar verkligen inte kunna stänga munnen)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag tror faktiskt inte ens att det finns nån kille....., du försöker bara hålla oss på halster.. ;-)

2011-03-06 @ 21:56:38
Postat av: Åsa

Haha, vet inte riktigt hur jag mer kan bevisa hans existens då han tydligen är för lik brorsan och har alldeles för vanligt förekommande vitlökspress ;)

2011-03-07 @ 10:53:59
Postat av: erika

ett förslag: ta med honom på ett besök till sollefteå



ett annat förslag: lägg upp en ordentlig bild + namn, kontaktuppgifter och personnummer på bloggen :)

2011-03-07 @ 17:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback