Fördelen med att bli tjock är att man helt...

img_6807 (MMS)

Fördelen med att bli tjock är att man helt plötsligt fyller ut alla de där postorderkläderna som var på tok för stora men som man var för lat för att skicka tillbaka. Så idag gör vi tummen upp för fetma och Ellos stora storlekar! Ps. Jag vet att det ser ut som att jag liftar, men det är bara en demonstration på min totala oförmåga att göra två saker samtidigt. Fota själv och cool pose krockar lite, men mina intentioner var goda. Och under den halvtimme jag övade på att göra den coola posen så såg den verkligen häftig ut!! Men det är fritt för tolkning för jag behöver också lift till Umeå idag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

En skönhet klär i allt. Snygg klänning :)

2010-05-16 @ 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback