Jag kan inte mms-blogga

...sen jag skaffade 2 bloggar. Det är det som händer här, eller gör att det inte händer nåt här. 99% av mina inlägg är mms-bloggning. Man ska kunna göra det när man har 2 bloggar, men det FONKAR inte. Jag funderar på att skapa en ny blogg på nån bloggserver som har en blogg-app till Iphone, då jäklar i mig ska ni få se på blogga.

Jag behöver en nystart! Vad ska den heta? Helst nåt fyndgt, men mina fyndigheter har passerat sitt bästföre-datum för läängesen och jag lämnade mina hjärnceller i Sollefteå.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också 2 bloggar (en där jag provar design), och det har fungerat för mig ändå. Har du angett mobilnummer i matbloggens inställningar? Kan ju vara det som spökar...

Postat av: Åsa

Kapp det har jag och jag skriver bloggens idnr i MMS:et så jag hajjar inget

2010-03-05 @ 15:47:33
Postat av: Linda

"För Åsa i tiden"?



Ok, fyndig är kanske inte mitt mellannamn...

2010-03-05 @ 20:01:38
Postat av: Lena

Nya bloggen kan ju heta -- Aså! Blogg -- lite fyndigt !!

2010-03-12 @ 10:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback