Lyckan, livet, läsa och sushi!

img_0599 (MMS)

Lyckan, livet, läsa och sushi!


Kommentarer
Postat av: Linda

Här har man gått och väntat i en halv evighet på att det ska komma ett nytt inlägg från dig, man har ju inte varit bortskämd med sådant den senaste tiden. Och nu bara sprutar inläggen ur dig. Det måste vara rekord på så kort tid? ;-D

2010-06-06 @ 09:14:36
Postat av: Åsa

Höhö, jomenvisst, man tar väl hand om sina läsare och kompenserar ;)



Nä, men jag blir så less för att mobilbloggen inte funkar, så tiderna är ju helt mongo, inte satt jag och åt sushi 6 imorse, inte vad jag vet. Skickade samma om och om igen eftersom det inte funkade, tänkte att den här gången ska jag inte ge upp, för det gör jag alltid annars.

Postat av: Mamma

Men Linda hon skriver minsann inget. Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus!!!

2010-06-06 @ 18:11:51
Postat av: Linda

Joo, jag har annars hört att man visst ska kasta sten då. Speciellt om det är varmt, så det kan börja fläkta lite. Och glashus brukar ju normalt vara växthus och där är det ju hemskt varmt, så... Mmmhmm.

2010-06-07 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback