13 dagar kvar till den 17:e



....då fyller jag 30 år. Jag har mina allra sista dallrande dagar som tjugonånting. Det är efter man fyllt 30 som man slutar ange sin exakta ålder och börjar kalla sig 30+ och så, sen gör man det resten av livet. Man säger inte att "jag fyller 40 om några månader". Man säger "jag är 30+".

Jag kommer inte att ha nån baluns. Jag kommer nämligen att befinna mig i nåt slags mellanland. Ja jag kommer ju vara i Sverige alltså, det känns svårt att dra ihop nåt på håll i från en oinredd lägenhet i Umeå. Jag har det jag gör då, som man säger i norrland. Och pengar det har jag inga, mitt tiggarstråk på bloggen genererade exakt 0 kr, så där hade jag inget att hämta.

Min nya adress kommer att vara Västra Esplanaden 9B i Umeå, just saying ;) (men jag menar ju om nån vill skicka ett grattiskort eller så, och med grattiskort menar jag en present)


Kommentarer
Postat av: erika

men åh! kan du inte flytta hem igen? det är redan alldeles tomt utan dej!

2010-01-06 @ 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback