Cliffhanger..


..snart kommer det lite åsa-nyheter här på bloggen. Nä, inte gravid, gifta eller skit, så det kan ni lägga ner på en gång.

Snart är det jul förresten. Jag önskar mig
de här. I mängder! Bruna, beiga och svarta! Jag vill ha dem hela vägen upp till armbågen. Så jäkla många ska jag ha. Min arm ska se ut som en tennarmbandsprotes! Det ska vara f u l l k o m l i g t omöjligt för mig att gå igenom en metalldetektor. Jag ska behöva kliva upp 5 på morgonen för att hinna få på mig alla armbanden. Jag vill ha smala, tjocka, mönstriga ALLT (förutsatt att de är bruna, beiga och svarta)


Kommentarer
Postat av: Stina

Ha ha vad roligt, då du skrev att du också varit sugen på glasögon, så mindes jag ju ditt inlägg om det.

Var genast in på ditt inlägg om det och såg då min kommentar om att JAG minsann nog inte skulle gilla dess på några år...

Jag börjar verkligen vara i behov av en personlighetsanalys.

Postat av: Mamma

Vaaa! Armband?? Jag trodde att det var den där speciella väskan som du fotade, hmm..här svänger det fort :)

2009-10-05 @ 18:58:09
Postat av: Åsa

Jamen väskan är ju så dyr, man måste ju vara realist

2009-10-05 @ 20:30:35
Postat av: Ninni

Hmmm.. Kanske jag ska ta upp gammal kunskap o gräva i mina gömmor och knåpa ihop ett till dej!!! Tror faktiskt att jag har kvar grejor. Eller! Du kan få grejorna o knåpa själv på gamla dar. Haha!

2009-10-05 @ 20:56:48
Postat av: Åsa

På riktigt?? KAN man GÖRA såna där, jag trodde de bara föddes sådär på nån farm och levde och frodades tills man dödade dem, sydde fast en knapp och hängde runt armen.

Mycket ska man lära sig på äldre dar.

2009-10-05 @ 21:44:54
Postat av: Åsa S

Kolla på mässan i helgen, brukar finnas att köpa där... armbanden alltså:-)

2009-10-05 @ 23:16:30
Postat av: erika

men attans Ninni! jag hade ju tänkt ge henne ett gör-det-själv-kit i 30-årspresent ju!

2009-10-06 @ 20:37:40
Postat av: erika

men attans Ninni! jag hade ju tänkt ge henne ett gör-det-själv-kit i 30-årspresent ju!

2009-10-06 @ 20:37:54
Postat av: Åsa

det verkar hemskt pilligt, och störigt. ELLER, är det det vi ska göra på vår pysselkväll (nu på fredag!?)

2009-10-06 @ 21:30:58
Postat av: erika

nu har jag också beställt!

2009-10-07 @ 21:13:15
Postat av: erika

...och bakat äppelmuffins. om vi har tur kanske det finns kvar till på fredag :)

2009-10-07 @ 21:14:03
Postat av: Ninni

FAST! På äldre dar har man ju liksom blivit klok och lagt sånt på hyllan och kommit fram till att det finns såna som lever på sånt här och dessutom tycker det är jätteroligt o göra dom, mitt beslut är att låta dem fortsätta o jag tycker ju ändå om att shoppa på hemmagjordagrejormarknader!

2009-10-07 @ 23:03:18
Postat av: Åsa

...jag fick hem göra-själv-setet idag och jag blir trött av att bara titta på det. Jag har en känsla av att jag kommer att shoppa loss på marknaden istället jag också. Men vi ska ge det ett försök imorgon jag och Erika.

2009-10-08 @ 16:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback