Vad ska jag heta?

Jag börjar bli förbannat less på mitt bloggnamn. Det kanske var kul och fräsigt för tre år sen när jag började blogga. Nu är det bara efterblivet. Som att jag är den sista i hela världen som upptäckt bloggar och helt missat att nu ska man ju tydligen INTE blogga längre. Det börjar bli ocoolt.

Bloggar man när man är sisådär runt de trettio så är man jämnställd med alla småfjortisar som bloggar om godaste tuggummit och snyggaste glitterpennan att skriva i "Mina vänner-böcker" med.
Bloggar man, när man för länge sedan kvalificerat sig till att kallas vuxen, så kan man inte klaga på modebloggar, känslobloggar och alla andra bloggar som man tycker är meningslösa. Det finns liksom ingen större mening med din blogg heller, hur mycket du än vill det. Det finns liksom alltid någon eller många som tycker att "Vad i helvete bloggar hon för, TROR hon att det är någon som bryr sig. HAR hon inget liv eller".
Det handlar ju till syvene och sist bara om narcissism, det kan vi ju vara på det klara med.

Så.. tillbaka till frågan. Antingen får jag lägga ner att blogga eller byta bloggnamn. Vad ska jag i så fall heta?

Åsa -öppen narcissist

Kommentarer
Postat av: anna

Narcissistens.blogg.se kanske?

:-)

2008-09-26 @ 21:09:48
Postat av: Micke

Tjena Åsa!



Aha, I see... Tur att jag aldrig började blogga då, så man slipper den här typen av funderingar... ;-)



Lycka till med hästarna!



// Micke på KTH

2008-10-20 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback