THE ÅSA-MACHINE

MMS


Det finns mer än en sträng på den här kvinnans lyra, det kan jag säga er. Inte nog med att hon kliver upp i ottan för att baka frukostbröd med fullkorn till sin man som skulle till jobbet (jo men visst ser ni. På heder. Det gjorde jag imorse)

Sen åker hon ut till stugan och skottar en motorväg. Och som grädde på moset bloggar jag skiten ur den här bloggen!!!Det finns inga gränser för hur långt jag kan gå längre. Snart både skottar och bakar jag SAMtidigt!

Åsa -det borde uppkallas nåt begrepp efter mig för wonderwomen är väl upptaget.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag har sett bevis på att du faktiskt bakat...., helt sanslöst kvinna.... På helgerna ska man VILA!

2008-11-16 @ 13:41:32
Postat av: Åsa

Jag tar igen för FLERA ÅRS vila som utspelat sig på både helg och vardag. Tack för intygandet dock, var lite rädd att ingen skulle tro mig.

Postat av: Vilken underbar

2008-11-16 @ 15:26:24
Postat av: tomascarneheim

Vilken underbar snöbild, jag hoppas det blir snö i sthlm det här året.



Verkar härligt att bo på landet och jobba på pålandet-sätt. Mvh Tomas

2008-11-16 @ 15:29:14
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: Åsa

Ja, faktiskt känns det lite härligt med snön nu. Det blir liksom skönt när hösten inte blir så lång.



Jag bor inte på landet (eller ja, jäfört med Sthlm så kanske jag gör det;) ) Stugan som jag fotat denna bild ifrån är mitt landställe, visserligen ligger det bara 7 minuter från lägenheten där jag bor ;)

2008-11-17 @ 13:31:51
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: signe

Åh, va det ser mysigt ut hos er på landet!

Härligt med en röd stuga i snön! :)

2008-12-09 @ 10:30:05
URL: http://de-signe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback