Är det det här som kallas snöblind?

MMS


Minus tio grader ute! Är inte det här optimism så vet jag inte vad som är det.

Jag börjar köpa det här med Feng shui (tidigare benämnt som Fjangt Struint, ok låg humor). Jag städade i min garderob i helgen och jädrar i min låda om jag inte känner mig helt på det klara med mitt inre också efter det. Tycker mig ha läst att man ska städa i garderoberna för att städa i sitt inre eller nåt annat flum. Nu städade och sorterade jag mest av den anledningen att det var just garderoberna som behövdes städas och inte jag. Men whattheheck ingen har väl dött av lite organiserat inre liv. Snart kanske jag kommer börja planera saker och sånt. Det vore coolt. 

Åsa -hur långa ser inte mina ben ut? (de är ju knappt en halvmeter trots mina 1,68 centimeter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback