Ångest

Efter färdigtagen bild med plastpiraterna med låtsaspickadoller (förrförra inlägget) klämde jag mina närmaste pirater lite lätt på stjärten. Som en liten uppmuntrande gest, ett litet tack för kortet eller välj vilket skäl du vill.
Nu har ångesten börjat komma krypande. Nu talar vi inte om någon smygande otrohetsångest gällande mig och Andreas. Lite sporadiskt klämmande på främmande stjärtar ligger helt inom ramen för vad jag tycker är rimligt efter ett sju år långt förhållande.

Ångesten härstammar istället från för mycket tittande på amerikanska rättegångsserier. Nu har jag börjat frukta en anmälan från killarna/männen eller (gud förbjude) pojkarna i buttericks billigaste star wars-utstyrsel.
Kan lite oskyldigt kläm räknas som sexuella trakasserier??
Jag går igenom händelsen i mitt huvud om och om igen. Kan det ha varit en liten klapp bara? En lätt smäll? Menade jag inte att klämma till lite om ryggslutet på dem och gjorde en missberäkning om var deras ryggar slutade? 

Fråga: Räknas kläm och klapp på rumpan verkligen om det sitter vita plastskinkor utanpå de riktiga skinkorna?

Åsa- en snäll tant faktiskt

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker det räknas! Jag menar, om det inte räknas så skulle ju heller inte de plastiga bimbotjejerna kunna anmäla. Var ska man dra gränsen, liksom? Vit plastskinka? Silkonrumpa? Fejkbröst? Låtsashår? Ja, listan på fejkade kroppsdelar/kroppstillbehör kan göras lång och varken du eller jag är väl egentligen berättigade att sätta en egen gräns på vad som är ok eller ej.



Så jag tycker du ska ta dig en funderare på hur du tror "Stormtrooper´n" kände sig när du så respektlöst inkräktade på hans integritet.

2008-11-03 @ 21:07:26
Postat av: Linda

Jag tycker det räknas! Jag menar, om det inte räknas så skulle ju heller inte de plastiga bimbotjejerna kunna anmäla. Var ska man dra gränsen, liksom? Vit plastskinka? Silkonrumpa? Fejkbröst? Låtsashår? Ja, listan på fejkade kroppsdelar/kroppstillbehör kan göras lång och varken du eller jag är väl egentligen berättigade att sätta en egen gräns på vad som är ok eller ej.



Så jag tycker du ska ta dig en funderare på hur du tror "Stormtrooper´n" kände sig när du så respektlöst inkräktade på hans integritet.

2008-11-03 @ 21:09:41
Postat av: Åsa

Shit, du har rätt!!! Hu..nu måste jag ringa deras överbefälhavare och förlika.

Postat av: Linda

jobbigt läge... Jag har hört att Mr Vader inte är den lättaste att ha att göra med. Kompromissar inte gärna.



Lycka till!

2008-11-04 @ 11:40:59
Postat av: Mamma

Nä, nu får du lugna ner dig. Jag tycker att vi har RÄTT att klämma lite rumpor. Tänk hur många rumpor männen har klämt under ÅÅÅÅÅÅrtionden. Nä vi har många klämmningar att hämta igen. Jag tror faktiskt att det kan vara mycket uppiggande för det manliga släktet att lite då och då få sig enriktig klämmare.

2008-11-04 @ 17:56:19
Postat av: erika

njaaa, jag tror jag måste hålla med linda där. även om mamman har rätt om det där med ÅÅÅÅÅrtionden... men blir nåt rätt bara för att nån annan har gjort det förr? det finns säkert de som under årtionden har tyckt att det kan vara uppiggande för det kvinnliga släktet att få sej en riktig klämmare då och då. så jag tycker gott du kan skämmas, din antastare :P

2008-11-04 @ 21:27:44
Postat av: Åsa

sluuuutaaa....DE VILLE DET!! Springa runt i utmanande kläder så där. VAD FÖRVÄNTAR DE SIG??

2008-11-04 @ 22:02:47
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)



jag har förresten en älgklo och massa blod i frysen. så om hilding vill kan han få prova att spåra nån dag?

2008-11-04 @ 22:30:51
Postat av: Åsa

oooooooooo DET VILL HAN!!!!!!!!!!

2008-11-05 @ 14:02:55
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback