Sagan om svettbrallorna fortsätter

Igår när jag var och tränade (jajjamen, the motivation continues) upptäckte jag en ny funktion med mina nya mirakel-träningstights. Efter passet stretchades det en stund och vi gjorde bl.a. en gammal 80-talsklassiker bland stretchposér. The judo-slash-dansar- stretch. Den går till så att man har ena benet vikt under sig och det andra sträckt rakt ut åt sidan. Armarna ligger med armbågarna i golvet.
Det naturliga när man gör denna övning är att huvudet faller ner och man ligger och glor sig själv i skrevet eller kanske smygkikar på den som ligger bakom en.
Jag gjorde det förstnämnda på just detta pass och upptäckte en helt ny och spännande praktiskt funktion med min nya brallor. De har en fislucka. Jag tycker uppfinningen är helt genial då jag tillhör den lite mer luftutsläppande delen av populationen och faktiskt har ängslats lite över ingrodd fisdoft i byxtyg. Jag vet som ett faktum att det kan bli så då en jag känner (jag nämner inga namn men han är lång och har en judenäsa) har ett par brallor som stinker brakfjärt jämt,  till och med när de är nytvättade.
Men på mina tights finns en fyrkantig ruta i "nät"-tyg där fjärten med lätthet kan slinka ut. Jag upptäckte dock samtidigt med denna härliga upptäckt att det tydligt var mindre smart att ha såna där moderna stringtrosor under tightsen med fislucka i nättyg.

Kommande inköp: Stora heltäckande tanttrosor i diskret kulör

Kommentarer
Postat av: Nettan

..du är ta-mig-tusan inte klok Åsa... ;-)
...du är så oooootroligt underhållade.....
jag tror nästan att jag skrattar på mig...
skriv mera, skriv mera...

Postat av: Linda

Okej Åsa, du sa härom dagen att inga kommentarer från mig efter ett nytt inlägg =dåligt inlägg (vet dock inte varför du fått för dig det, men men). Jag skulle vilja säga så här; ingen kommentar från mig kan bara innebära TVÅ saker:
ETT -Ja, inlägget suger så hårt att jag blir så paff att jag inte kommer på något att skriva, alternativt vad jag än skulle skriva så går inte situationen att rädda upp. Katastrofen är ett faktum.
TVÅ -inlägget är så fantastiskt träffande/roligt att det inte finns något att tillägga. + + + + +

Sätt därmed ett STORT, LÅNGT, FETT streck över denna kommentar!

HAHAHAHAHA, fis-lisa!

obs, såg du hur jag gjorde en äkta "Anders" där? :D

2008-02-13 @ 10:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback