Nya ögon



Andreas bara skrattar åt mig och är övertygad om att jag skojar när jag säger att jag ska beställa dessa glajjor från
Favoptic (har fått hem 6 provpar)
Nu har jag ett bekräftelsemail som säger motsatsen.

Frågor som kanske uppstår när man ser bilden:

Ja, jag försöker se snygg ut på bilden. Och ja, resultatet är psycho-mördar-brud. Men ärligt jag tar en bild, jag kan inte hålla på och ta trettio stycken för att få till den perfekta.
Och JA, jag tycker glasögonen är jättesnygga.
Ja, det är massa smutsig disk ni ser i bakgrunden, jag antar att Andreas inte hade hunnit hem innan jag tog bilden..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Nämen, dom där glasögonen var väl snygga..., de tycker iaf jag....

Postat av: Linda

Haha, jag minns någon som asgarvade åt mina stora brillor förra året... Men det är klart, du bor ju i Norrland nu. Tar ju lite längre tid innan modet kommer dit. Hähä, vad dryg jag är! :-D

2009-03-14 @ 22:24:08
Postat av: Mamma

Nähä, inte de glasögonen

2009-03-14 @ 23:24:05
Postat av: Stina

Som infödd norrlänning så tar det ännu lite längre tid innan det når mig att stora brillor inte bara är praktiska utan även snygga.

Jag uttalar mig inte mer än så, utan konstaterar bara att jag säkert kommer ha liknande när min optiker påpekar ännu en gång för mig att det är pinsamt länge sedan jag köpte nya glasögon.

2009-03-15 @ 11:07:12
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Nettan

Men, mina brillor är ju oxå stora..., jag trodde ju att jag var "inne"..., har jag fel???? Annars hade jag ju aldrig vågat lägga ut en bild på min blogg..... s

2009-03-15 @ 11:16:58
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det är trendigt som fan! Just de här ska jag iofs sätta solglasfärgning på.

Det känns som att jag erbjudits en produkt från framtiden. Jag är HELT stum för jag tycker det är så häftigt att kunna få solglasögon som MAN KAN SE med. Ett par riktiga glajjor med styrka och allt, fast som solglasögon...äh det är bara SÅ coolt!

2009-03-15 @ 11:33:39
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jo, allt är bra med oss! vi körde hela vuxenprylen på en gång och passade på att både gifta oss, skaffa barn, radhus och kombi på en gång. Och nu är jag alldeles snart klar med utbildningen också, beteendevetare. Men långt där inne bakom fasaden med alla svensson-poäng så sitter fortfarande en tjej med för liten skinnjacka och väldigt ocoola solglasögon och hoppas på att vårt tjej-rockband ska bli verklighet ;-)

2009-03-15 @ 14:11:45
Postat av: Åsa

Grymt!

2009-03-15 @ 15:14:18
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback