Varför händer det inget på bloggen här?

Jo, det ska jag tala om för er. Det händer så satans mycket i mitt liv att jag inte ens hinner tänka blogg... Men så sakteligen har tankarna börjat närma sig blogg så det börjar gro lite blogginspiration igen. Men jag ska ge er en snabbsammanfattning av mitt 2010! Nytt coolt jobb, Umeåflytt, Massa härliga nya umeåvänner, Utbildning i jobbet, Utlandsresor, Separation efter 9 års förhållande, Längtan efter familjen i Sthlm, Semester i Stockholm mer eller mindre inneboende hos syrran, Blir kär, Nytt fast samma jobb i Sthlm, Ny lägenhet i Nacka (riktigt jäkla schysst, bilder kommer), Flytt, Fulljäklaspäckat med massa spännande arbete (ÄLSKAR) från första stund, Jul med familjen, Nyår med den jag kärat ner mig i! And there you have it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men haaaallåååå..

Vaddå? Kär? Nya killen?

Nu j-vlar är det dags att du börjar blogga...



Ha de gott!!!



KRAM

2011-01-18 @ 22:14:51
Postat av: signe

Grattis till ALLT!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback