Mina sunkiga drag!

img_7810 (MMS)

Tre nyliga händelser som vittnar om att jag inte är så fin i kanten. 1. Se bild. Förutom att Allers och öl vittnar om en djup inre konflikt så är det också motsatsen till classy (om man är en stockholmsbrutta) 2. Lärde mig i veckan, den HÅRDA vägen (hehe) att det är svårt att spola ner resultatet av fiberrik kost. Min reaktion : beyond fascinerad när saken skulle hanteras för att kunna passera i avloppssystemet. 3. Förnimmade att jag doftade svagt av svett häromdagen på jobbet. Kände att jag genast var tvungen att berätta detta för alla i mitt kontorsrum (6st). Hade sedan svårt att inte agera på impulsen att regelbundet  sniffa mig i armhålan. Inte av rädsla för att börja stinka utan samma bisarra fascination som toaletthändelsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback