Don´t mess with Sollefteå bibliotek


Ville bara säga det!

Är några dagar sen med att lämna tillbaka lite böcker och jädrar i min låda vad de jagar mig. Känns som jag har 15 maffior efter mig. 10 missade samtal på mobben och lika många på den fasta telefonen. Och nu har jag sån ångest över det att jag helt stoppar huvudet i sanden och försöker blunda mig ur det hela. Det går inte så bra, men jag VÅGAR liksom inte svara, eller ens gå dit med böckerna.

Inatt är det jag som klär mig i rånarsvart mundering och smyger mig fram mellan husen till bibblan och kastar in böckerna i inkastet.

Om nån från biblioteket läser det här. LUGN, sluta jaga mig. Böckerna kommer åter inatt, välbehållna. Jag fixar bara inte att möta era fördömande blickar och hot om indragna lånekort.


Kommentarer
Postat av: Stina

Ha ha jag såg NU så där 13 dagar senare din kommentar och frågan om hurvida det jobbar unga snygga killar hos oss!

Bättre sent än aldrig kommer ett svar.

JA, det gör det :)

Kan dock inte fråga om ditt fall, för vi har alla tystnadsplikt att ta hänsyn till, men om jag minns rätt på schemaraden så bör det ha varit just den fräschingen som åker hävare med mig på bilden.

För den delen är det något visst med våra äldre gubbar också ;)

2009-09-23 @ 21:58:13
Postat av: Åsa

Äh fy fabian. Så det var snyggpojken alltså. Han måste ju vara skrämd för livet av tantan med slängbrösten. Men du måste ju fråga honom om besöket hos mig. Det kan nog vara en kul historia, jag brukar liksom inte vara mitt vanliga högst charmerande jag under ett sånt migränanfall. Jag måste väl ha rätt att häva tystnadsplikten kring mig själv!?

2009-09-23 @ 23:47:34
Postat av: Stina

Ska forska i det ;)

2009-09-24 @ 08:30:56
Postat av: Nettan

ÅSA.... Har du kollat upp med Stina vilka som jobbar på ambulansen fredagkväll/natt..., tänkte om du får för dig att göra en "favorit-i-respris"

Postat av: Stina

Jag kan meddela att det enligt schemat är följande; Tobias vilket skulle ge en viss deja vú. Han jobbar dock bara till 2130, detta tillsammans med gamle rutinerade Thomas G. På dygnsbilen i stan rullar Marcus Bodin, en fräsching som bland annat var med på cykelvasan och cyklade bäst av oss i gänget vilket säger en del om hans status. Han jobbar med en älgjägarkarl om denne inte är på semester...

Om ni skulle ha turen att träffa på den västra dygnsbilen så kommer ni se skönheter som Sökka och Mauds Thomas.

2009-09-24 @ 18:42:35
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skit oxå, nu vet jag ju inte var jag ska lägga mig och få supermigrän. Vid den vanliga bilen, vid den västra bilen eller dyng(;))bilen. Men en sak är säker. STADIG bh på!!!

2009-09-24 @ 19:00:09
Postat av: Stina

Tror det uppskattas mer med slapp bh och stadiga bröst :)

Märks det förresten om man är, säg FULL på en föreläsning?

2009-09-24 @ 21:29:27
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Satsa på en rejäl bakfylla istället ;). Då blir man sådär skönt skit-sak-samma-ig och slappnar av av den anledningen. Det kanske inte gör underverk för aromen som omgärdar en, men håll dig på håll så fixar du den biffen.

2009-09-25 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback