Da deal!


Så här är det. På fredag ska jag ut och äta med massa jobbkompisar. Innan det blir det lite vin/fördrink, smink och piff hemma hos mig. Från kl 16 kan man komma. Alla av kvinnligt kön som vill komma, får det, men strax efter 19 drar jag och jobbarkompisarna till Valvet för att äta (och sen festa). Då får man göra vad man vill, vi har tyvärr inga platser kvar vid vårt bord som det verkar. Men äta är ju snabbt avklarat, sen är det ju fest. Men hojta gärna om du kommer så jag vet. Min lägenhet är liiiiten.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Funderar på om jag ska me på förferre eller inte...

* har beslutsångest BIG TIME *

Hur kul är det egentligen att vara nykter på en fest/lokal för en introvert och tillbakadragen människa som jag är...? Inte roligt alls.... :-(

Postat av: Åsa

KLART DU SKA!!! Det är jättekul! Bara för dig kan jag blanda en alkofri drink i martiniglas. Kommer ju kännas hur festigt som helst! Å så får du ju se mitt tyska hem liksom. What can beat that??

2009-09-21 @ 19:37:28
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Nettan

..från det ena till nåt helt annat...

Kan inte du ta med din nya CLEAN-parfym på jobbet så jag kan få prova den..

(tänkte att det kunde vara ett bra presentförslag till ex. sambon om jag gillar den)

2009-09-21 @ 22:39:22
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-22 @ 01:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback