Om man inte grinade till den förra..


...så lär man göra det nu. Så här dansar änglarna i himlen, gud själv har regisserat rubbet.
Inspirerad tänker jag också lära mig koreografin till denna, redan imorgon kväll. Jag räknar med att ni är på (Limpan är det, det vet jag utan att fråga). Fatta vad coolt när vi tar över dansgolvet nästa 30plus på restaurang Valvet och kör den här i sann linedance-anda. Jag och Limpis längst fram.



Är det nåt jag önskar mig i 30-årspresent så är det den här dansen i grupp! Det blir inte bättre än så.


Kommentarer
Postat av: Linda

HA! Klart jag ska lära mig dansen! Och då räknar jag med att du inte bryter ditt löfte heller. Förresten tänkte jag länka till den här videon när du la upp den förra, men jag räknade med att du kände till den här och ändå valde den där dumma skogsvideon istället (för ibland, ibland förstår jag mig inte på dig. Sällsynt visst, men ibland).

2009-10-06 @ 16:07:29
Postat av: Linda

Guuud vad den påminner mig om "skol-melodifestivalen" som jag var med i när jag gick i 6:an. Det där med att utrycka orden i rörelse alltså, typ "cold" är armar som värmer runt kroppen.

Vi körde Celin Dions "Think twice", och gissa rörelsen till refrängen... Jojo, två fingrar på tinningen vid "think", som faller ut mot publiken i ett v-tecken (vid "twice").

Ja. Det var jag som stod för koreografin. Om jag ändå vetat att storstjärnor som Kate Bush anställde likasinnade, då hade jag iaf inte gått ngn dum samhällslinje på gymnasiet...

2009-10-06 @ 16:17:01
Postat av: Mamma

Jag kan oxå absolut lära mig dansen. Hur coolt som helst, dessutom levde jag mitt i denna era och diggade Kate B.

2009-10-06 @ 18:37:19
Postat av: erika

jag dansade folkdans när jag var liten, så det är möjligt att jag skulle klara av att lära mej den också. om jag blir bjuden på 30-årskalas kan jag iaf försöka :)

2009-10-06 @ 20:40:11
Postat av: Åsa

Du är hedergäst förstår du väl! Om det blir nån fest, vet inte det jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback