Min kroppsdefekt ställer till det...


Vilket jäkla rookiemisstag
. Han träffar man en äkta semi-kändis, och vad gör man?! Jo man kliver fram med stora steg och lägger armen, med
freakhanden på, om kändisaxlarna.
Kändisen ville ju såklart se bilden jag tog innan han släppte iväg mig, och studsade en halvmeter bakåt när han fick syn på vad som just vilat på hans övre kroppshalva. Han propsade på att jag skulle visa handen igen för att kontrollera om det bara var någon sjuk synvilla eller om jag hade nåt slags inbyggt omvänt fisheye-objektiv i min lilla mobilkamera. Att döma på den förskräckta minen när jag visade fulhanden "in person" så uteslöt han sina tidigare misstankar om defekt mobilkamera och drog tillbaka sin inbjudan till hans hotellrum.



Note to self: Fulhanden i fickan vid nästa kändis-encounter! Snygghanden på axlar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback