En exakt kopia


0-31e251411c48f20e29ce86bb049597c1.png


Jag håller på att redigera andreas mii på wii.

För er som inte vet vad det är ska jag förklara. Wii är en tv-spelsmojäng som man kan spela tennis och grejer med. När man spelar sportspelen så kan man göra sin "egna gubbe/tant" att spela med och spara resultaten. Den här gubben kan man plocka ihop ett utseende till genom massa olika val av ögonbryn, ansiktsformer, munnar och så vidare. Andreas är helt fast i det här spelet så jag tyckte inte att det var mer än rätt att jag fixade så att gubben han spelar med också såg ut som Andreas. Här är resultatet.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Nämen, se där!

Änt dä likt så säg....

2009-11-26 @ 15:02:50
Postat av: Linda

Förlåt Andreas.... men det var faktiskt rätt likt, hehe. Speciellt när man jämför med bilden under...

2009-11-26 @ 16:36:03
Postat av: jenny

beställde ni ett porträtt av honom också??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback