FÖRRESTEN!!!!


Syrran har gjort så att ett av de två paren är gravida!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

SNYGGT JOBBAT SYRRAN!!!

Tänk att hon gett paren en av de största gåvorna som går att få...

...en bonus utbetalad vid resultat skulle inte ha varit helt fel..

Postat av: Anna

Tänkte just på det här om dagen, om hur det gått!

Coolt!!!

2009-11-07 @ 09:32:49
Postat av: Linda

Meeen, det är ju inte jag som gjort de gravida. Det är ju sjukhuset och mottagarparet. Det är mkt som ska stämma för att det ska gå vägen. Jag har bara bidragit med typ en cell. Men det känns superkul att det lyckades! Nu håller jag tummarna i 8 månader till. :-)

2009-11-07 @ 10:07:30
Postat av: Åsa

Å va kul:-) Din syster har precis gjort detta par väldigt lyckliga, hon har nog gjort mycke mer än hon kan tro å tänka sig:-) Fint att det finns människor som "delar" med sig då man har möjlighet!

2009-11-07 @ 10:41:00
Postat av: Åsa

Eller hur hörni, visst är det grymt. Jag är så stolt över min syrra att jag vill lyckogrina!

2009-11-07 @ 11:31:16
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback