En ledig torsdag

0-202dd91b5ff39ce5384713b3ffd54308.png


Vi har varit lediga idag. Så vi (Andreas) bestämde oss för att det var dags att tvätta den nya bilen och fota den. För har man köp- och säljdamp, som Andreas, så är bilen gammal när man haft den i snart två månader. Då ska den krängas vidare. Spelar ingen roll hur bra den är och hur mycket man gillar bilen. Den ska BORT! och göra plats för ett ny bil.

Det är jobbigare än man kan tro att tvätta en bil. Det tog jättelång tid. Och eftersom Andreas var tvungen att stänga av bilen när han höll på med ...ja.. tvättsaker, så bilen blev alldeles kall. Så vi frös därinne. Och ingen radio kunde man ha på. Jag och Hilding var helt eniga om att det här med att tvätta bil helt enkelt inte var vår grej. Alls.


Förresten. Idag blev det klart med lägenhet i Umeå! YAY! En 3:a mitt i stan, första hand. Jag är så bra!


Kommentarer
Postat av: Stina

Nä, men nu blir jag nästan lite ledsen på ögat! Inte hade jag väl fattat att du skulle flytta till Umeå, vaddå allihopa, för gott?!

Postat av: Åsa

Det blir veckopendling för min del, så jag blir här på helgerna. Får man drömjobbet så tar man det, även om det ligger i Umeå ;) Och det är verkligen ett fantastiskt jobb.

2009-11-05 @ 19:28:29
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Stina

Ok, känner mig nu lugnad i min oro att vi aldrig skulle se nå mer ;)

Verkligen stort Grattis till drömjobbbet, de växer ju inte på träd, så jag förstår helt ut din motivation!

2009-11-06 @ 03:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback