Dött djur med parmaskinkesovsäck

0-3937e23385990900946b36dda9afc4f1.png


Tydligen
ska det här bli en för jäkla god rätt. Men jag känner mig rätt tveksam just nu. Jag tycker mest att det ser ut som misshandlade flådda tjur........ Äh vi går inte in på det just nu.

Men jag har upptäckt en ny talang. Det visar sig att jag är en mästare på att uppskatta hur mycket steksnöre man behöver för att snöra ihop olika bitar. Synd att man inte kan starta ett miljonimperium på den kunskapen. Och hålla fördrag och kurser och skriva en bestseller eller hundra.

Nu ska jag steka på de har stackars korsetterade kycklingfiléerna (som jag först våldtagit med fetaost och soltorkade tomater) och sen. Ja, det är helg så... vin, helt lagligt!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag vågar inte ens skriva VAD jag tycker att det ser ut som.........

Postat av: Åsa

Jag gissar att det är det som jag censurerade bort efter tjur..

2009-11-13 @ 19:00:48
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad fasen, finns det något som heter steksnöre?!

Själv brukar jag försöka få ihop sjuren med tandpetare.

Känns mer moraliskt riktigt med snöre liksom.

Jag tycker det ser ut som tre jättedasar!!

inte mindre frestande för det :)

2009-11-13 @ 22:30:12
Postat av: Åsa

Hehe, Stina säger det vi andra rodnar av att ens tänka ;)

Men rätten blev super. Parmainlindad kycklingfilé fylld med fetaost och soltorkade tomater.

2009-11-13 @ 22:54:26
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Nettan

Stina vågade skriva det jag (å förmodligen du) var för feg för.....

;-)

Men, man blir ju inte mindre sugen för det...

2009-11-14 @ 08:31:20
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: Nettan igen

Förtydligande...

Alltså SUGEN på MATEN......

*rodnar*

2009-11-14 @ 08:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback