Kanske en kärlekshistoria!

Det har börjat en ny tjej på vårt jobb som jag är mentor till. Hon har flyttat upp från en stad söderifrån för det här jobbet och känner inte en käft här. Hon är hur cool som helst.

Som ni vet är det ju matstafett i helgen och tydligen hade nåt/några par dragit sig ur och då behöver de desperat ersättare. En annan tjej som också börjat jobba här (och som känner de som håller i hela baletten) frågade den här tjejen om hon inte kunde tänka sig att vara med. Jomen, kör i vind svarade hon, varför inte (älskar folk som är orädda och bara kör på). Nu ska hon alltså vara med i en matstafett i en stad hon bott i under bara 3 veckor, och hennes partner blir en kille hon aldrig har träffat (en kompis till den andra tjejen).
Tänk om tycke uppstår och det blir ljuv musik av det hela. Vore inte det den allra coolaste hur-vi-träffades-historian. Annat än mitt och Andreas internet-trams!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min och Henriks då: träffas på en fest :) Är inte DET typ jättesvensson? :)

Postat av: Stina

jag önskar er alla en förbannat trevlig jävla matstafett!!

2009-05-16 @ 15:04:56
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Johanna: Hehe, jo. Men den är ju en klassiker. Det är ju NÅT iallafall.



Stina: Bitter much? ;)

2009-05-17 @ 11:01:41
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback