My hips don´t lie

0-6b080a7ffb0161e1b7bee11320b4fcff.png


Mina nya mc-brallor har enormt stora tjocka höftskydd på varje höft. Så ibland sätter jag på mig dem och leker att jag är Nigella.

Förresten. Andreas har nu lämnat mig. Ensam i en lägenhet som ser ut som en knarkarkvart. Jag funderade ett tag på att låta det vara som det var. Som en protest mot alla som ska visa upp en sån fin yta bara för att det kommer folk. FALSKHET när den är som jävligast. Okej, nä jag tycker inte så, det är mest latheten som försöker hitta på rimliga skäl för att slippa städa. Jag vill ju också visa upp en fin falsk yta som säger att vi har aaaaaaaaaaalltid det så här, jag hann inte ens städa innan ni kom.
Men sen blev jag rädd att mina matgäster nästa helg skulle anmäla mig till soc, och så skulle de komma och hämta (rädda) Hilding från skiten här. Så nu ska jag städa som en idiot resten av helgen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är väldigt tråkigt att du inte kommer med de andra hit till helgen :( Hade varit kul att ses lite oftare än typ 1 gång om året :)

Postat av: Åsa

Åå jaaa det hade varit så kul! Men jag och Andreas planerar att hälsa på er i sommar iallafall, nu när vi har moppar båda två. Limpan kommer ju inte heller tyvärr, hon ska upp till mig och va med på matstafett.

2009-05-12 @ 12:59:38
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga byxor, bonnläpp! ;)

2009-05-12 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback