Med min jädra otur


Jag är ledsen mina vänner. Efter veckor av strålande väder kommer skitvädret. Med min tur blir det väl vinter igen. Ni får skylla på mig om det blir så. Det sitter nån j-vel där uppe och tycker att det är kul att driva med mig, det är jag övertygad om (och jag fattar, det måste ju vara ganska kul att se mig leva i Alanis Morisettes låt "Ironic").
Hur som helst. Jag har blivit med min tredje kawasaki (alltså de andra 2 är sålda).
En finfin pärla till motorcykel som fyller 30 bara 2 år efter jag gör det. Och det är lika svårt att förstå att nån av oss snart är så gammal. Fräscha som få är vi. Och oförstörda.


Kommentarer
Postat av: Stina

Men du blir ju bara coolare och coolare!

Postat av: Åsa

Jag vet, snart exploderar jag som nån slags cool-bomb. HÖhö! Nädå, sanningen är att jag är en fasligt vanlig svensson-människa egentligen. Jag är riktigt vanilla, fast med lite coola attribut (motorcykeln är rysligt tuff).

2009-05-04 @ 14:44:10
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: jenny

då väntar vi bara på finbesök nudå...

2009-05-04 @ 21:28:12
URL: http://www.jennylundgren.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback