10 saker jag har hunnit göra idag

1. Nästan gråtit för att Andreas har kastat våra röstkort.

2. Stulit en vitlöksklyfta i skönhetssyfte

3. Övervägt om det är så att jag faktiskt är Kristdemonkrat men konstaterat att DN är en skittidning med skittest.

4. Funderat länge på om man verkligen kan säga "Ska vi hyra en video ikväll" när det man menar är att gå och hyra en DVD. Är video ett format eller ett begrepp. Sen inte orkat googla det.

5. Arbeta i 1 timme och 40 minuter och snart haft en hel lunch.

6. Kört en motorcykel med körförbud och intalat mig själv att det är okej eftersom den ska besiktas imorgon.

7. Druckit en halv flaska Kan Jang och en c-brus i vatten.

8. Försökt övertala Andreas att han är Vänsterpartist.

9. Blivit rörd över att en vän fått en dotter inatt

10. Fått dåligt samvete över vitlöksklyftan



Ps. Mitt ego mår inget vidare av privatblogging för en liten skala. Ni är kassa läsare dessutom! Och det är tråkigt att blogga för så få. Ni är väl knappt 10 ens som fått lösen. Fan. Vet inte hur jag ska göra med det här. Kanske startar jag om på 0 med en helt anonym blogg.

Ps.2 Där fick ni en bonus-11 på listan över vad jag gjort idag. Dvs gnällt om meningslösa saker.

Kommentarer
Postat av: Stina

Kassa?!

Nä men nu jädrar, jag tar för givet att du menar KOSSA. För då kan jag fatta att det känns meningslöst om du gett lösen till 10 kossor, inklusive mig.

Sluta hota med att sluta, jag lever ju på aga varje gång jag ska logga in.

Nä jag är inte ett dugg beroende... har bara inte just nåt annat för mig.

2009-06-07 @ 15:59:00
Postat av: Åsa

Ja, kassa kossor är vad ni är. HELA bunten! ;)

2009-06-07 @ 16:07:56
Postat av: Mamma

Neeeeeeeej, sluta inte. Jag är inte heller beroende, kan bara inte sluta läsa dina bloggar och få mig ett gott skratt. Ibland med kommentarer, ibland bara gott skratt.

2009-06-07 @ 16:24:34
Postat av: Nettan

Va, har du bytt ut ditt beroede mot Kan Jang och c-vitamin brus??

Blev det inte ens nån vardags-treo eller coca cola idag..?

2009-06-07 @ 16:35:07
Postat av: Åsa

Men vem har sagt att jag ska sluta? fattar inte. Jag sa att jag kanske gör en ny blogg som inte avslöjar vem jag är så tydligt. Men NI får ju hänga med såklart!!!



Nettan: Klart jag det blev. Det ena utesluter ju inte det andra, speciellt inte om det handlar om treo och cola ;)

Postat av: Johanna

Jag hänger ju aldrig med i svängarna... Varför satte du lösenord från första början?

2009-06-07 @ 20:54:12
URL: http://www.freewebs.com/johanonnona
Postat av: erika

det är du som är kass! vad har du skrivit, två inlägg sen du skaffade lösen? är det meningen att vi ska läsa samma inlägg tusen gånger eller?? :P



förresten kan man rösta utan röstkort om man gör det idag. så det hoppas jag du har gjort!

2009-06-07 @ 21:31:42
Postat av: erika

men whatthe...? min kommentar bara försvann. filtrerar du bort negativa kommentarer? den gick iaf ut på att det är du som är kass, för du kan väl inte förvänta dej att vi ska stå ut med att läsa samma inlägg tusen gånger. och så hoppas jag att du gick och röstade idag, UTAN röstkort!

2009-06-07 @ 21:33:30
Postat av: Åsa

Johanna: Jag ska göra en grej som gör att det inte kanske är så smart att ha en öppen blogg där man skriver om gynekologen och bajs ;) Berättar mer sen.



Erika: Haha, det kom ju visst med och JA, såklart jag röstade. Samtalet till valmyndigheten som sa att det gick bra med leg var det som hindrade mig ifrån att faktiskt gråta.

Jag är kass, jag vet, fröken kasta sten i glashus. Men det är bara för att det är så trist att skriva när knappt nån läser ;) och ingen kommenterar. Det blir som en konstig dagbok och sånt har jag aldrig kunnat syssla med. Lord knows I tried. Men jag kan inte vara mig själv med dagböcker. Jag bara ljög och gjorde verkligeheten finare när jag försökte skriva.

2009-06-07 @ 22:26:49
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Linda

Mäh, nu är det ju lösen igen! Hur ska du ha det egentligen??? (jag tycker faktiskt att det är rätt drygt att behöva klicka "ok" varje gång den där lilla rutan dyker upp när jag går in på din blogg) :-[

2009-06-07 @ 22:34:01
Postat av: Linda

Mäh, nu är det ju lösen igen! Hur ska du ha det egentligen??? (jag tycker faktiskt att det är rätt drygt att behöva klicka "ok" varje gång den där lilla rutan dyker upp när jag går in på din blogg) :-[

2009-06-07 @ 22:34:26
Postat av: Åsa

lösen igen? Det har varit lösen hela tiden ju. Men går man in ganska nära varandra, typ att man skrev in lösenordet för en kvart sen så minns den väl det på nåt vis.

2009-06-07 @ 22:59:02
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Åsa

och förresten. Ni vinner inga poäng hos mig genom att skriva dubbla kommentarer, bara så att ni vet.

2009-06-07 @ 23:00:08
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback