Aj Aj

-973fcc3cae5e96e7b0e98c3d07d73a0.png


Det är en m y c k e t ledbruten Åsa som sitter på jobbet idag. Hur jag än försöker kan jag inte lyfta armen högre än så här. Inte ens om jag tar hjälp av andra armen. För den är lika kass den. Det där med träning är djävulens påfund och måste vara helt livsfarligt. Ingen vettig människa borde utsätta sig för den skiten.

Roligt förresten att man ser att jag har 5 lager kläder på mig. FEM! Och det är 23 grader ute. Vad kan jag säga. Cold as ice! Jag tvivlar inte på att man skulle kunna missta mig för en döing när jag sover. Om man skulle ta på mig, menar jag.


Kommentarer
Postat av: Mamma

I alla år har jag kämpat med att få folk att förstå precis det du säger. Det är inte bra för kroppen att träna, man får ju bara ont. Varför utsätta sig sig för smärta. Ta bara detta nya påfundet med SPIKMATTA, vem f-n kom på det? Här är det för tillfället en jättetrend att ligga på spikmatta. Det skryts till höger och vänster vad bra det är. Alla kommer med mer smärtor än tidigare, prickar över hela kroppen samt en hetta över hela huden. Vad ska det vara bra för?? jag fattar inte.

2009-06-24 @ 15:52:14
Postat av: Åsa

Folk gillar att plåga sig själv. Innerst inne kanske vi är masochister allesammans.

2009-06-24 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback