Svarta buskar!



Jag började min första semesterdag på min enda semestervecka med spa. För sånt gör man på semestern (...när man är pank och har presentkort). Spatjejen tyckte att jag skulle färga ögonbrynen så att de blev jämnare. Men inte svarta väl, sa jag. Såklart inte, sa hon.
Och svarta blev de inte. De blev KOLSVARTA! Sen fick jag lite bonusfärgning på huden runt ögonen också. Hon missade att fransarna var så långa. Men det försvinner kanske efter ett par tvättar, sa hon. Kanske...

Update: Jag ser helt galen ut. Jag ser ut som
Cicciolina fast minus kläderna, eller plus kläder snarare.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Men hallå..., är det inte dags för uppdatering...

Nåt måste väl hända på din semester?? ;-)

2009-07-08 @ 14:53:53
Postat av: Mamma

Men, hjälp vad svarta dina blev.Om jag jämför med hur mina blev så är mina osynliga. Fransarna alltså, brynen blev bra.

2009-07-08 @ 16:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback