Helgen

Jag var nere i Stockholm i helgen på 50-årsfest och var helt säker på att jag bloggade sönder den här bloggen med alla mina inlägg via mobil. Så var inte fallet. Tydligen bloggade jag inte alls, men betalt tog de för mms:en iallafall, de små asen på Telia.
Lagom till att det är nästa helg kör jag istället en sammanfattning av förra. Men tro inte för den sakens skull att jag tänker lägga ner tid på ny text. Nä ni. Ni får nöja er med återvinning. Spelar ingen roll hur trött jag var och hur kasst jag bloggade. Skriven text ska användas.

MORGON

Klockan är skittidigt. Kan inte komma på när jag var vaken före halv 6 senast. Tydligen visas visst den där jäkla nannyn Fran fortfarande. Som jag i Åsa-otypisk optimistisk anda trodde de slutat med. Men tydligen används den som som straff för dem som kliver upp för tidigt.
Nu, Stockholm.





Frukost så vägen. Pannkakor med hjortronsylt och grädde. PLUS allt från bacon till ananas. Ha! Det var 105kr jag fick valuta för. Ingen vinst på mig där, hotell Strand i Sundsvall. Andreas äter som att han aldrig ätit frukost förr. Det kan vara så att det är han som ensam ser till att det här hotellet konkar. Nu, slut på lyxen och vidare färd mot sthlm.





Ja okej, sen bloggade jag inte nåt mer. Men de 2 första timmarna av resan som jag orkade blogga måste man ju kalla för minst sagt tafflande men tappra. Fanns det ett bloggpris så skulle jag få det för det här inlägget.


Kompenserar med en stilstudie i Åsa på fyllan med bilder från festen.

  FULL

   FULLARE

 FULLAST

 FULLASTS

 FULLASTSTE

 FULLASTSTEST, förresten. Här börjar det vända mot bakis.


Imorgon är det middag och party på Valvet. Jädrar vicken partypingla man blivit på äldre dar.

Ps. Låtsas att ni inte sett klänningen om ni befinner er på Valvet imorgon. Här är det inte bara text som återanvänds

Åsa -som i vanlig snubbig anda inte har hunnit tvätta. Smell me på närmaste lokala krog under morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Fia

Bra bildspel på dig där! FULLASTSTEbilden utstrålar så mycket att jag fick hålla för ansiktet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback