Moona vem du vill, utan böter



Det här offentliga dasset i Schweiz är ju drömmen. Möjligheterna är ju oändliga. Perfekt för blottare, och det är fint för den gruppen diskrimineras verkligen i samhället idag!
Det är ett mysterium att det inte är jag som skapat den här. Inte för att jag har blottartendenser, jag är prydare än lilla Nasse (förkortning för nazist?) (som iofs inte kan vara pryd alls, utan hardcore-blottare, för han går väl konstant utan brallor och visar paketet!? eller blandar jag ihop med Kalle A nu?)
Se och njut. Du kan se alla, ingen kan se dig. Vem har inte drömt den drömmen, fast utan "ingen kan se dig"-delen!?



Bild lånad från här


Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja tänk att jag blev tvungen att köpa ny dator för att kunna läsa hela dina inlägg sen den nya designen blev färdig. Men nu funkar det, och det var det ju värt... ;)

2009-12-11 @ 14:28:31
Postat av: Åsa

HAHAHA, jomen man måste vara MODERN om man ska läsa mig ;) inga gamla skruttdatorer inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback