Att springa ikapp sin garderob!

En walk in closet har man ju hört talas om. Jag har länge velat ha en själv att ha alla mina kläder och skor i. Det är lite av en dröm för mig (och alla andra bimbos).
Dede däremot (den där smarta tjejen som blev ihop med Magnus Hedman efter hans senaste uppbrott med Magdalena Graaf) hon vill ha en
walking closet. Jag måste säga att jag tycker det låter lite besvärligt, men vad vet jag!?

Nu är vi på Gotland och ska kolla raukar. Imorgon Stockholm. På fredag 30+ på Valvet i Solle.


Kommentarer
Postat av: Nettan

GAPSKRATT!!!

Walking closet.....?? Dede bevisar med uttalandet att påståendet stämmer att man kan inte både vara snygg OCH smart...



Hoppas att ni har det bra, själv har jag min första arbetsdag efter semestern... :-(

Postat av: Stina

Oh my!

Kanske kanske kanske blir fredag 30+)där i alla fall JAG kommer lovligt in:) första unika tillfället att se en livs levande nuskamanjutydligenblogga-Åsa!!!

2009-08-24 @ 16:59:59
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Wow wow wow. Det vore nåt det. Om jag inte får svininflu, det känns så just nu! Jag håller tummarna för att jag är fjompig och det bara handlar om en lätt förkylning.

2009-08-26 @ 09:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback