Hur man trimmar magen

71d9ac324eb87938e036fdad89bcf728.png


Sitter på jobbet och känner mig lite sötsugen (jätte). Vi har, vad man skulle kalla, lite av en slow night. Men det är kanske mest glädjeflickor som rör sig med den termen.
Jag gör mitt bästa för att stilla suget (sötsuget) med cola och bafucin. Det funkar men med den tråkiga bieffekten att käften är helt nästan tandläkarbedövad. Mycket märkligt. Magen kurrar oxå minst sagt oroväckande mycket efter den där sista (eller senaste kanske är mer rätt term, jag har nån timme kvar att jobba) bafucinen jag hetsåt.

A är hos sin bror och bjuds på lyxmiddag och vill aldrig mer komma hem till min skitmat säger han.


Kommentarer
Postat av: Stina

Slow night här också. Konstigt kan man tycka, med alla små och stora fyllisar på byn, men det lär nog dra i gång senare. Då ligger jag som tur är hemma i min sköna säng!

Postat av: Åsa

HA! Eller så får du åka upp på Remsle och magpumpa en bafucinförgiftad Åsa om nån timma ;)

2009-04-30 @ 20:57:42
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Ulli

Hetsäta Bafucin låter som en spännande aktivitet. Säg mig - hur slutade kvällen? Stinas pling-plong bil och raka spåret in för magpumpning?

2009-05-02 @ 20:24:31
URL: http://ulrican.wordpress.com
Postat av: Åsa

äh, lite rännsk*ta bara så var allt frid och fröjd igen ;)

2009-05-03 @ 12:13:51
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback