GRATTIS BROLLAN!!!!



Idag fyller den bästaste coolaste lilla Mörten år!!! Han har kommit ikapp mig och idag blir vi lika gamla! TJUGO år. Tiden går fort. Speciellt för honom. Närmare bestämt 9 år lite uppspeedat, och nu innehar vi samma ålder.  Jag är så stolt över min brorsa. Han skaffade fast heltidsjobb, utan att ha arbetat EN ENDA dag innan. I princip direkt efter skolan. Och nu ska han bli hemmansägare. En liten liten etta i V-by. Som han, mot alla nedriga Stockholmsodds, fått i första hand.

VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG?? VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG (okej, det ska va nåt annat här enligt sången, men jag minns fan inte vad)?? IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR MÖRTENS FÖDELSEDAG. HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback