Var tog den snygga lilla tvättbrädan vägen?

MMS


Vafan. Satte mig ner nu för att vila en liten stund. Jag har målat i stugan nästan hela dagen. Så jag slog mig ner och plockade fram en japp och började äta. Och fick ett sånt där konstigt tryck över bröstet, som en hjärtinfarkt, fast nere vid magen. Det är liksom helt svårt att andas, nåt tog emot. Var tvungen och titta efter om det fastnat en limpa med fullkornsbröd på magen när jag rotade i frysboxen efter bullar. Eller att jag råkat sätta på mig ett alldeles för tajt sånt där jättebrett stretchskärp med knappar som man hade i början av 90 (eller slutet av 80 kanske).

Jag lyfter på tröjan och så hittar jag det här!?! Vinterspäcket kommer tydligen tidigt iår. Skit oxå!


Åsa -nu lite extra fläbbig men såklart fortfarande skitsnygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback