Istället för smhi

MMS


Jag och Hilding har skaffat oss en hobby som vi båda tycker är riktigt kul. Det känns alldeles fantastiskt att faktiskt g ö r a nåt med sin hund och jag är tokladdad. Tills det här (bilden) 2 dagar efter min nyfunna hobby.
Målet för mitt intresse är viltspår. Man kan tydligen inte spåra i snö. Och nu har vi månader och åter månader med snö framför oss. Inte helt bra för någon med mitt taskiga tålamod och som bara kan genomföra saker om de görs på impuls. Vad vill jag ha sagt? Mja, vi har snö här så det var mest en väderuppdatering. Är det snö i Stockholm med?


Kommentarer
Postat av: Linda

Det började snöa för 10 minuter sedan... BUHU! Fasiken vad jag hatar snö. Jag minns att man en gång i tiden tyckte att det var mysigt. Tror det var för ca exakt 6 år sedan (gissa vad som hände då).

2008-11-16 @ 10:57:04
Postat av: Åsa

Du blev vuxen först då? .....närå, fattar...jobbet som brevis är väl mindre kul då kanske.

Postat av: tomascarneheim

Snöblandat regn en stund men inget mer, förra vintern var som en lång höst, några dagar av vitt men skidbackarna öppnade aldrig.

2008-11-16 @ 15:31:36
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: Åsa

Jag kommer från Sthlm ursprungligen och flyttade upp för 5-6 år sedan. Kan ju säga att vinter har fått en helt annan innebörd sen dess.

2008-11-17 @ 13:36:15
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: erika

ja visst är det typiskt!? fast expert-roland på jobbet säger att man visst kan spåra på vintern, det är bara det att ingen har provat än. så vi kanske ska bli de första? :)

2008-11-17 @ 16:31:20
Postat av: Åsa

Yay!! Klart vi kan!

2008-11-17 @ 17:33:33
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback