CENSUR

Jag har blivit censurerad av min sambo. Så där missade ni ett kul inlägg serni!

Kommentarer
Postat av: Men ändå ett svar till Linda

Vi får hoppas det kommer en film om.. ja.. hundra barnvagnar i olika färger, för DET skulle vara jävligt spännande!

2008-11-28 @ 18:11:29
Postat av: Anonym

2008-11-28 @ 18:12:58
Postat av: Men ändå ett svar till Linda

Vi får hoppas det kommer en film om.. ja.. hundra barnvagnar i olika färger, för DET skulle vara jävligt spännande!



2008-11-28 @ 18:15:11
Postat av: Linda

Faktiskt.

2008-11-28 @ 18:28:31
Postat av: erika

men vad taskig du är åsa!! det där roliga inlägget var ju faktiskt nästan mobbning. det går inte att se filmen heller. du har säkert mobbat din stackars man till att ta bort det! :)

2008-11-28 @ 20:09:02
Postat av: Åsa

Ja, han tog faktiskt bort det. Jag vill ha dåigt samvete men det infinner sig inte.



Lördag 6 december förresten är du bjuden till C på lite middag. Vi (som är kvar på jobbet) ska fira att vi jobbat i 4 år och ett gång veckor då. Vi kom på att det kändes fel att göra utan dig.

Postat av: Anonym

oj! är det så länge??! wow... jag har en tenta och en uppsats att göra i veckan. + jättejättemycket jobb. och dessutom är jag så förkyld att jag knappt tror att jag överlever. så i värsta fall måste jag plugga hela nästa helg...

2008-11-28 @ 23:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback