You might aswell face it , you´re addicted to...

image119

Jaha, vad har jag nu gått och blivit beroende av? Mördarsniglar? Begagnade lakritstuggummin?? Nä sörni, mina vänner. Jag har gått och blivit  beroende av katrinplommon. Och som med allt som Åsa företar sig så görs det till fullo. Inget litet lätt då-och-då-beroende här inte. Nä, här ska köras ner plommon i truten som om jag fick en miljon kronor för varje litet plommonbär (bär? grönsak??) jag förtärde. Lagom är inte min melodi.

Ni kan tro att det gör gott för magen, det här med jätterussin, jädrar i min låda. Non-stop-centrifug dygnet runt. Som ett litet rave-party i magen som aldrig tar slut. Jag kan nästan höra Scooters ravelåtar eka från magen om jag öppnar munnen lite.
Men det jag presterar sedan skulle göra Anna Skipper mäkta imponerad. Jämn bränna och oustanding konsistens.

Upptäckte min första rynka idag, en sån där riktig. Fina linjer tror jag de kallas i anti-skrynkelkräm-reklamerna. Vet inte direkt hur fin jag tycker den är men jag är lite rädd att den är orsakad av plommonen. Du blir vad du äter heter det ju. Och kolla  bara in bilden så fattar ni. Ser jag ut så i hela fejjan om ett par månader?? Skulle kunna vara rätt coolt. Sveriges rynkigaste 28-åring. Kan man tjäna pengar på det tro? Turnera i kina? Ska fundera lite på det där.

Kommentarer
Postat av: Lena

Skipper skulle nog komentera cola intaget dock.

2008-05-16 @ 11:18:13
Postat av: Anna

Du är så rolig!!! Klart det är plommonens fel att du fått en rynka! Fast jag har i och för sig aldrig hört talas om en 28-åring som frivilligt stoppar i sig stora mängder plommon (om då inte för de laxerande egenskapernas skull). Är du säker på att du inte bara är en j-vligt välbevarad 75åring? ;-)
Massor av kramar A
:-)

2008-05-17 @ 22:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback