Wunderbar men sorry

Härligt, härligt med alla kommentarer för att stärka mitt bloggsjälvförtroende (även om ni nog mest bara var rädd för bajset). MEN JAG ÄR LEDSEN. Allt hundbajs är avbeställt. Jag har inte plockat upp pudelbajs tidigare på mina promenader (YES mina grannar äääääälskar mig för det) så varför börja nu???? Det är äckligt och Hildings avföring är alltid full av orange klumpar och luktar som att han gått och sparat på det i månader innan han väl släpper ut det, eller som att han har de längsta tarmarna i världen så poopet hinner ruttna innan det ser dagsljuset. Sen får jag panik av känslan plastpåse mot varm brunkorv. Så...it´s not happening

Dessutom pallar jag inte trycket. Jag har börjat inse att ni kanske kan komma att kräva saker tillbaka, som att jag ska börja lägga in inlägg regelbundet och ofta. DET KAN NI GLÖMMA!!!

Jag tycker vi gör så här. Vi återgår till ett förhållande där vi inte låtsas om varandras existens eller ooooo förresten. Ni anpassar er efter mig. Kommentera sporadiskt, oregelbundet, lite, sällan eller under vissa perioder inte alls.

Ordningen är återställd. PJUH!!!

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Helt rätt inställning - det skall vara kul och utan press.

Kram Maud

Postat av: Kusse Johanna

Blommorna hittade jag via Google =D Jätteavancerat! Säg till om du vill ha en design så fixar jag det!

2008-05-19 @ 15:22:00
URL: http://johanonnona.blogg.se
Postat av: Mamma

Vaddååå, skulle inte Martin fixa din sida??? Han väntar på instruktioner.

2008-05-19 @ 22:43:55
Postat av: alma

jag älskar dig. inte på det där fina sättet, när man majkar löv och så, men på det där sättet när man skrattar rakt och tänker; fan, att inte jag skriver så där bra. du får mina författardrömmar att skämmas ;)

2008-05-20 @ 13:52:23
URL: http://whatalmawears.blogspot.com
Postat av: Åsa

Wow, stort! Jag blir alldeles stum. Fast sen kom jag på att jag älskar ju också mig ;) Det känns dock ohyggligt bra att "mina" läsare har överseende med min lathet gällande att rätta till resultatet av mina sloppy-fingers som dessutom alltid är stressade. Som en elefant i en glasaffär. Stavfel på grund av dåligt koordinerade fingrar är så grymt störande. Men min lathet är en kraftfullare makt och vinner överlägset kampen över irritationen.

2008-05-20 @ 15:18:34
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Martin

*sporadisk kommentar*

2008-05-21 @ 17:01:39
Postat av: erika

för övrigt tycker jag att det är lite fräckt att hota med hundbajsattacker om man låter bli att kommentera dina blogginlägg, när du själv inte ens kan svara på dina mail. skämmes!

2008-05-25 @ 20:09:19
Postat av: Nettan

Nu har vi varit duktiga och kommenterat dina inlägg på sistone (i ren skräck för bajsattacken du hitade med)...
Men, nog hade jag hoppats på att du skulle uppdatera oftare än 1 gång/veckan.... ;-)

Nästan så att man skulle kunna tänka sig en liten bajsattack mot att du uppdaterar bloggen oftare...
Din underhållande blogg är nästan värd det...

2008-05-26 @ 11:53:37
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: Åsa

erika: Ja, fan det var ruttet. Jag är en skit. Hundbajs på mig. Ska svara, lovar.

nettan: ajsan fan. Jag vet. Men jag la in en dementi ju typ. Ska uppdatera snart. Glömmer bort att jag har blogg ibland. Sen har jag hört ett uttryck som skulle passa ganska bra här faktiskt. Man ska inte kasta sten i glashus ;)

2008-05-26 @ 19:31:43
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Nettan

*hmrpf*

2008-05-27 @ 10:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback