Vem fasen tror jag att jag är??

Jaha, här sitter jag och mecklar hit och dit och tror att jag är nån jädra IT-expert. Som att jag vore anställd på nån IT-expertfirma. Och dagligen jobbar med IT-expertsaker.
Jag skulle bara ändra min profilbild och *poff* *poff* så hade jag indian-hallaballoo-bakgrund. Nåt jäkla spretigt inka-skit. Jag tänker " EEEYY hur svårt kan det vara att fixa tillbaka den gamla"

Svårt. Visar det sig.

Nu är jag någon slags oidentifierbar lilarosa tuggummiblogg. Men det är bra, iallafall  i jämförelse med mina första försök efter indianincidenten. Ett svettigt tag där var det ingenting, och sen allting liksom blandat i en stor hemsk textgrötröra.

Note to self: Syssla för i helvete inte med sånt du inte vet nåt om. Det GÅR inte att gissa sig till och spontanklicka här och där och deleta det tredje när det gäller sån där programmeringsgrejs. Och det är tydligen väldigt väldigt svårt att ändra sig när man tagit bort nån kod utan att först exakt notera vad som stod innan.


Kommentarer
Postat av: erika

nåt jag lärt mej av egen erfarenhet (men sällan använder mej av) är att börja med att kopiera hur det ser ut innan. då behöver man inte komma ihåg vad man klistrade in var och vad man tog bort istället och hur man pysslade ihop olika grejer på ett sätt som verkade smart :)

2008-05-27 @ 21:01:50
Postat av: Mamma

VEM är det på bilden??? Jag känner inte igen henne. Blondin?

2008-05-28 @ 22:28:54
Postat av: Åsa

Nej, jag har fortfarande samma oidentifierbara gåbrunblondröda färg. Konstigt att du inte reagerade över vattenskallen. Ser ut som att det är en dåligt ihopklippt bild där man satt ett för stort och vitt huvud på en för liten kropp.

Postat av: Åsa

erika: jag v ä g r a r lära mig nåt nytt nu efter 25. Det får fan räcka, nu har man lärt sig och lärt sig i jädra hela livet. Nu tänker jag vara motvals och göra massa misstag om och om igen som jag inte lär mig nåt av.

2008-05-29 @ 09:07:05
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback