Freak eller fantastisk?

Skit skit skit, jag har blivit kallad till gynekologen igen. Börjar undra om tanten är kär i mig. Eller så ser jag bara extraordinärt kul ut på nedervåningen och bara måste visas upp för alla som hört talas om mig i fikarummet. Cellprov, hrmpf,  vilket jäkla svepskäl. Funderar på att besöka närmaste smed och installera kyskhetsbälte och kasta bort nyckeln. Sen bara vissla och låtsas som det regnar hos gyn och hävda att en morgon när jag vaknade så satt det bara där, så tyvärr, det blir inga mer undersökningar EVER.

Så här kul var det sist hos gynekologen

Kommentarer
Postat av: Nettan

*gapskrattar å trillar ur soffan*
Jaaduuu Åsa..., jag tror att det finns en anledning till att du bli kallad IGEN....
Det är nog precis som du tror...., du är omtalad i fikarummet och de har kallat dit dig igen enbart för att de ska få se vem de pratat om.... *fniss*

Gör en favorit i repris...., dessutom kan du ju ta på dig lite lukta gott och sätta på lite glitter i de nedre regionerna.... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback