ALLVARLIGT (lite iaf)

Igår var det närmare 40 besökare här på bloggen, 170 sidvisningar, och EN kommentar. Vafan, skrärpning. Skriv nåt taskigt om ni inte kommer på nåt kul då! Eller hej! Hur svårt ska det vara? Håller på att samla hundbajs på mina promenader med Hilding nu varje kväll som jag ska skicka med post till alla mina oförskämda besökare. Hör ni det? Stinkande hundbajs!! Jag ska micra det lite innan också, så det liksom osar och är ljummet. Bifogar en gammal hundbajsbild som förvarning.

image119

Ja, ok. Det där var plommonen igen (hittade ingen hundbajsbild) men ni fattar grejen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Bäst att komentera så jag slipper micrad bajs kan ju säga att om du vii ha en sådan mage utan att äta katrinplommon så kan du bara operera bort gallan det ger samma efekt fast utan rave låtar.
Passar på och undrar om jag man och dotter är välkommna att hälsa på i sommar, det vore ju så kul att ses igen. Kram Lena

2008-05-16 @ 11:16:56
Postat av: Lena

Bäst att komentera så jag slipper micrad bajs kan ju säga att om du vii ha en sådan mage utan att äta katrinplommon så kan du bara operera bort gallan det ger samma efekt fast utan rave låtar.
Passar på och undrar om jag man och dotter är välkommna att hälsa på i sommar, det vore ju så kul att ses igen. Kram Lena

2008-05-16 @ 11:17:19
Postat av: Nettan

Nejtack Åsa, jag vill varken ha uppmicrat hundbajs eller katrinplommon....!!!

Postat av: Linda

Alltså... Jag, Nettan och Erika slipper väl automatiskt bajset egentligen, eftersom det typ bara är vi (i princip) som kommenterar i din blogg JÄMT?
Dessutom stöttar jag ju dig i ALLA dina påhitt och konstiga beroende genom att testa allt, jag med. Eller...du tvingar mig att testa... Men jag ställer ju iaf upp!

2008-05-16 @ 17:33:57
URL: http://www.teodor.blogg.se
Postat av: erika

men... jag kommenterar ju ibland i alla fall! och jag har svarat på ditt mail! och huvudsaken är väl att man läser, så att du vet att du har nått ut med ditt budskap? :P

2008-05-16 @ 17:49:36
Postat av: Åsa

4 hundbajs avbeställda!!

2008-05-16 @ 22:41:07
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Åsa

Lena: Klart som tusan att ni är välkomna, vore jätteskoj!! Nu har vi ju lite sängplatser oxå i och med vårt lilla torp med tillhörande gäststuga (bägge visserligen i skandalöst dåligt skick och snarare ska kallas ruckel)

2008-05-16 @ 22:43:41
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Camilla

Måste erkänna att jag är här och läser rätt ofta....dina inlägg är grymt roliga, och videon med Orup var en riktig höjdare :)

2008-05-17 @ 15:07:57
Postat av: Mamma

Jag vill inte heller ha HUNBAJS. Jag kan erkänna att jag läser dina bloggar varje dag utan att kommentera, men jag skrattar gott. Ibland kommenterar jag oxå, så det så. Avbeställ en hundbajsattack till tack.

2008-05-17 @ 16:42:54
Postat av: Kusse Johanna

Eftersom jag har egen hund vill jag inte ha mer bajs... Det räcker med de 2 Ica-påsarna min egna skiter ut varje dag =D

2008-05-18 @ 12:07:18
URL: http://johanonnona.blogg.se
Postat av: A-B

Tycker det är lite väl oekonomiskt att skopa upp efter Hilding varje dag... kommer ju å ta evigheter! Kom hem till mig istället så får du för en hel livstid på en kvart, jag lovar!! Tre RR kontra en Hilding = ingen match i det avseendet! Scoop the poop in Resele!
Har för övrigt hörsammat din önskan i Leyas blogg...

2008-05-18 @ 15:00:26
Postat av: Mamma

Kanske bäst att anmäla varje gång man besöker sidan, det är ju lite kul att läsa kommentarerna oxå.

2008-05-18 @ 17:59:24
Postat av: Åsa

Spännande med en Camilla som jag inte känner till. Frågade just den enda Camilla jag kunde komma på som kan känna till min blogg och fick svaret "Nähääädu, här läses ingen blogg".

A-B: Tyckte du sa att han var en läckerbajja. Sen glömde du skriva din bloggadress så andra kan kolla också!

Johanna: Din monsterhund (fast verkligen verkligen asfina) skiter väl ut Hildingar varje gång?

Mamma: Det är lugnt, du behöver inte kommentera varje gång. DU är ju dessutom hedersbesökare och en av mina trognaste kommentatorer. Löv U

2008-05-19 @ 09:53:27
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Linda

Ursäkta Åsa, men jag tycker faktiskt att det är både nonchalant och lite fräckt att strunta i mig när du kommenterar tillbaka. Typ ALLA fick ett litet fint svar, utom jag... känner mig lite mobbad. Tycker du inte att du behöver tänka på mina känslor bara för att vi pratar varje dag, och du kanske ger mig ett svar/kommentar då? Jag vill ju också känna mig lite s p e c i e l l... :(

2008-05-19 @ 18:15:52
URL: http://teodor.blogg.se
Postat av: Åsa

Limpan: ingen kommentar

2008-05-19 @ 20:21:08
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Åsa

FAN, det blev ju en iaf

2008-05-19 @ 20:21:33
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Fredrika Johnson

Rolig blogg! Du borde byta forum till finest.se så har du tveklöst stor potential att få fler besökare än 40 unika per dag ;)

2008-05-20 @ 01:12:44
URL: http://www.finest.se/fredrika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback