Om jag vill ha unge

Sparade just ner en bild på datorn i rent preventivt syfte. Skulle jag någonsin komma på att jag vill bli gravid och Andreas av någon anledning inte vill det samtidigt. Då ska jag dra fram den här bilden som mitt ess i skjortärmen.



WTF liksom. Vilka meloner. Ni som inte känner igen henne. Det är Ulrika "platthäng-tutte" Jonsson. Hon är väl nån form av programledare från Sverige som har spekulerat i medierna som sexmissbrukare, Svennis-älskarinna och ett gäng gånger som gravid och gift (4 resp. 3). Från skinnlappar till XXXLsillis-look-a-like. Från noll till hundra på ett par ynka månader. Sinnesjukt, men en bra muta!

Hmm...arkiv....spara som..."tuttövertalning".. SÅ, sparat och klart!


UPDATE!!! Förtydligande för alla er andra idioter som precis som min sambo trodde att det Ulrika hade på magen var en ölkagge och att jag utlovade att operera silikonboobisar om jag fick en unge i utbyte. När en kvinna impregneras (haha, I kill me) börjar hennes bröst så sakteliga växa i takt med att magen gör det. Till slut kanske man ser ut som Ullis på bilden.
Hur jag kommer säga det till Andreas? "JA, Hunnybunny. ALLA tjejers bröst blir precis så stora. Så man kan säga att jag nog kommer att se ut EXAKT sådär faktiskt."

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, den var bra Åsa..., smart drag av dig!

Men du.., vad står den lilla flickan å snusar på egentligen...? *hmm*

2008-03-12 @ 15:28:27
Postat av: Åsa

Jamen USCH!!!!

Postat av: Linda

Men shit! Jag trodde det var Jordan, innan jag förstorade upp bilden...

2008-03-12 @ 16:10:49
Postat av: Åsa

Killen ser ju inte direkt grov ut bredvid den stackars kraken. Han huvud är liksom mindre än ena tutten.

2008-03-12 @ 16:20:58
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Martin

Lycklig kille med andra ord eller åsa? ^^

2008-03-12 @ 23:06:49
Postat av: Åsa

Lycklig? ..att hennes tutte har mer innehåll än hans huvud. Jag skulle bli deppig.

2008-03-13 @ 15:22:02
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Anna

Det är ju faktiskt va stora dom blivit! Sedan gäller det bara att gömma/radera alla "efter bilder"...
;-)

2008-03-13 @ 19:52:03
Postat av: erika

hur går det med syjuntandet? jag vill se resultatet!

2008-03-15 @ 23:06:37
URL: http://erikasblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Blidde inget...inställt för att för få anmält sig. Jäkla skit. Det var liksom ett av skälen till att jag struntade i Thailand. GAH!

2008-03-18 @ 13:06:39
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: erika

menar du allvar?? struntade du i thailand för att gå en sykurs?? är du galen?? men nu kan vi ju fixa egen sykurs, för jag vill också.

2008-03-18 @ 18:21:33
Postat av: Åsa

vad kan jag säga...jag gillar att sy ;)

2008-03-18 @ 21:30:46
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: erika

det är coolt, tycker jag :)

2008-03-19 @ 18:28:20
Postat av: Åsa

Jag är ganska cool. Carina är också på förresten, vi behöver 2 till sen kan hon nog hålla kursen för bara oss. Hon ville ha typ 5 deltagare.

2008-03-20 @ 10:22:30
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: erika

oj! men anna-britta då? hon som är mamma och allt!

2008-03-20 @ 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback