Igår var jag törstig

Kentkonsert igår, full som en kastrull. Fröken "dricker-max-2-ggr-per-år" (jag) trodde man kunde dricka vin som om det vore cola. En spiknykter i sällskapet som inte glömt/förträngt allt idag

Jobbig minnesbild som ligger fastklistrad på näthinnan: Allas blickar vända mot oss på restaurangen.

Jobbig kvarvarande känsla: ÅGREN, som i satan. Jag vet att jag har sagt massa dumt men inte VAD

AHA-JA-JUST-DET-upplevelse 1: Jag blir högljudd (varav blickarna på restaurangen, fjortis-ig (tycker bajs och sex är JÄTTEintressanta ämnen), tycker att alla idéer är JÄTTEJÄTTEBRA och glömmer helt av att jag är en sluten person som inte gillar att berätta privata saker om mitt känsloliv, när jag dricker.

Kommande veckas nya planer efter kvällen: 1. Tydligen ställa upp på porträttbilder med Andreas (kul för mig, del av fotografens ågren idag!??) 2. Ingå i någon form av träningsutmaning med typ en kroppsbyggare (eftersom jag tycker att jag är jättetuff och vältränad för att jag har sprungit lite på lalla-runt-pass på gym i 3 månader)

AHA-JA-JUST-DET-upplevelse 2: Man mår råtta när man är bakis

Kommentarer
Postat av: En liten mus som bor i gymet på kundtjänst

KROPPSBYGGARE...HAHAHAHAHAHA
Du menar rygg-byggaren!

2008-03-07 @ 20:52:32
Postat av: Nettan

*HAHAHAHA*

Postat av: Anna

I know the feeling.... Fast nu var det (som tur är?) länge sedan jag drabbades av liknande. Lite tråkigt faktiskt om man tänker efter.
Kram A
:-)

2008-03-07 @ 22:18:24
Postat av: Åsa

Ja, sjukt nog i all ångest är en liten del av mig stolt över att jag fortfarande har lite fjortis i mig att locka fram. Och är man gammal tar man sig ju inte såna där fyllor. Så jag är UNG!!!!

2008-03-08 @ 09:45:11
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback