Hör upp!!

MMS

Ungar, använd för tusan solskydd. Jag trodde faktiskt det var nåt jäkla larv solskyddsmakarna försökte lura i oss bara. Att deras smet gjorde skillnad. Jag har då aldrig märkt nån. Men häromdagen kladdade jag ändå lite oengagerat på lite smörja (haha, smörja..). Bara lite på axlarna och drog ner resterna sådär lite på överarmen. Och dra mig baklänges. Nu har jag jordens mongobränna. Det ser ut som att jag fått nån äcklig innerarmssvamp. Eller, ve och fasa, brontosaurus-herpes. På innerarmen. Sjukt. Sjukt!


Kommentarer
Postat av: Limpan

HAHAHA....fult

Postat av: erika

allvarligt?! jag trodde inte heller att det funkade på riktigt. smart test :)

2008-06-09 @ 17:31:55
Postat av: Åsa

Limpan: Hrmpf...ful kan du vara själv din lilla...lilla...vitunge



Erika: Visst är det, jag är så smart. Speciellt om det hade varit ett medvetet test.

2008-06-09 @ 19:57:58
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Lena

Det var de fulast i solbränna väg jag sett eller ska vi räkna in Anderas i Thailand fast han täckte ju sig kommande tid ha ha det var kul.

2008-06-10 @ 10:24:56
Postat av: Terryleene

Jag fick fyra stiliga (vita) fingrar på ryggen där jag hade smort in. Där jag inte hade nått var jag fint brun.

Asfult.

Postat av: Åsa

HAHA den var ju värre än min. Fy tusan va fult ;)

2008-06-23 @ 19:22:00
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Sofye

Haha det var ju kul jue (inte skadeglädje alls) ! :D

2008-08-04 @ 22:11:58
URL: http://sofye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback