VÅRKÄNSLOR!!!!!!!!!

Jag finner mig själv med att gå omkring och ha ordentliga vårkänslor. Sen igår har det vilat en doftmatta med odören "diarré" överallt utomhus. Som att befinna sig på avdelningen för magsjuka på sjukhuset. UNDERBART, för det kan bara betyda en sak. Våren är på G. Så jag strosar runt ute och sniffar in så mycket skitdoft jag bara kan och mår som en prinsessa. Vi har Thailandsplaner men nu vette tusan. Om mitt doftsinne inte bedrar mig och våren är på inträde så vill man nog hänga kvar här ett tag till. Jag vet inte om jag ska hoppas på våren eller att det är så att mina farhågor gällande inpregnerad pruttlukt i byxorna besannats (se här) och att det är den doften som förföljer mig. Inte lika härligt att gå och dra in det genom näsborrarna dock. Våren eller Thailand alltså. Som att välja mellan pest eller kolera, fast med härliga diton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback