Time för avgiftning-I don´t think so!!

DSC00455.JPG
Jag har suttit vid denna papperskorg i snart 2 arbetsdagar på jobbet. Exakt varenda människa som passerar mig kommenterar innehållet av min korg med uttryck som
-beroende much?
 -du gillar cola va!
Och
-OJ vad mycket cola.

Så jag tänkte bara svara såhär lite officiellt till alla.
1. JA, jag är beroende much!
2. JA, jag gillar cola. Verkligen. Jättemycket.
och
3. JA OJ jag har druckit alla dessa. Och fort gick det. Och det du ser är bara toppen på isberget.

Nu ska jag gå på lunch och gissa vad jag ska dricka till min lasagne. JA JUST DET, cooohoolaa!

Kommentarer
Postat av: erika

helt rätt!

(fast det där är EGENTLIGEN inte riktig cola. det är cola LIGHT)

Postat av: Lena

ja som erika skrev det är ju inte äkta cola det är ju light fusk.
Trevligt att ni planerar att resa tillbaka till thailand vi sa ju att ni skulle det man kan ju inte motstå har man börjat så fortsätter man som med cola. Ja med föräldrarbudget kommer vi inte till thailand i år men vem vet kanske vi är välkommna till er i stället. kram lena

2008-02-25 @ 15:16:25
Postat av: Åsa

Erika: Cola ZERO om jag får be!! Det är en jäkla skillnad serru.

Lena: Ni har så rätt, fullkomligt beroendeframkallande. Den här hösten/vintern har varit olidlig och vi har bara längtat tillbaka hela tiden och muttrat om skitsverige.
Klart ni får komma hit!!! Och i sommar har vi helt klart bestämt att göra ett pitstop hos er med!! SJU
hus liksom, nånstans ska vi väl få plats!?

2008-02-25 @ 15:39:37
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: En oberoende beroendeterapeut

Överkonsumtion av lightprodukter kan skapa starka humörsvängningar

2008-02-26 @ 10:37:20
Postat av: Åsa

Men skit på dig älskling! Räkna med en rejäl humörsvängning ikväll. Be afriad...be vääääärrryyy afraid!

2008-02-26 @ 10:41:20
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Norberg/Möller

droghandel?

2011-04-18 @ 14:16:58
URL: http://semester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback