I love WHAT???

image115

Den här trillade jag över, kanske sist av alla i Sverige. Men det är min blogg och jag lägger in vad jag vill, även om alla andra redan sett det. För det här är så kul. Jag gissar att personen som gjort annonsen inte är jättebra på engelska. Förmodligen är den personen inte heller speciellt bekant med jag-hjärta-tekniken och har med största sannolikhet inte förstått turist-t-shirtarna med Iimage114NY utan tror säkert att alla länder har svenska turisttröjor som beskriver att man är "i New York! och sen bara lite random ett sött hjärta mitt i allt.
Inte helt lyckat läge att byta ut o:et mot ett gulligt hjärta i Locums fall. Men SÅ kul! Tack Locums puckade PR-byrå!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Antingen puckad ...eller JÄTTESMART. Uppenbarligen har ju detta gett dom en massa uppmärksamhet som dom annars förmodligen inte hade fått och folk har fått koll på dom. Dvs syftet med reklam. Och inte är det negativ publicitet heller, eftersom folk antar (precis som du) att det bara är en pinsam miss. Nä, jag tror det helt klart var genomtänkt och finurligt beslut.

2008-04-23 @ 14:53:54
Postat av: Linda igen

...insåg just, med lite sorg i hjärtat, att min naiva (och därmed tron på det goda) inställning är helt borta nu. Jag RÄKNAR numera med att folk har en baktanke eller djävulsk plan med ALLT! buhuhu. Och det kommer inte komma tillbaka, hur gärna man än vill. Är det när man kommit till det här läget som man har blivit Vuxen?

2008-04-23 @ 14:57:54
Postat av: Åsa

Om det är ett tecken på att man blivit liiite äldre vad är då inte det här. Jag tror jag lagt in den här bilden och kommenterat förut i ett inlägg, och sen glömt det. Hur senilt är inte det? Om ett halvår ligger den väl här igen säkert och jag har "nyupptäckt" och tycker den är skitkul igen.

Postat av: Linda

HAHAHA ja, förmodligen. Antar att det är därför som vi kan prata med varandra dygnet runt utan att samtalsämnena tar slut...

2008-04-25 @ 06:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback